Geçen haftadaki sayfa görünümleri

23 Şubat 2011 Çarşamba

Yüzük Kardeşliği ve Dostluk

Herkese merhabaaa!
Dün Edicim, nam-ı diğer herkesin bildiği Stil Direktörü o kadar yüreklendirici bi yorum yazmış ki bana, dün tüm günü çok mutlu geçirdim sayesinde....Ben liseden beri takı yaparım, son yıllarda kullandığım malzemeler ve tarzımda epey ilerleme olsa da acaba bir tek bana mı güzel geliyor diye düşünmeden edemezdim....Edi'nin yorumu bu anlamda çok önemliydi benim için....Hala tanımayanlar varsa ayıp ayıp diyor ve hemen yukarıya tık tık diyorum!

Bu yüzükleri yapalı herhalde 6 ay olmuştur ama kimseye göstermeye fırsatım olmamıştı... Bunlar Türkiye'de hobiseverlerin pek aşina olmadıkları bir teknikle yapılıyor, ya da belki bana denk gelmedi kimseyi kırmayalım.......Yüzük kaidesi, üzerindeki el yapımı cam ve yüzüğün içindeki dijital görüntüler yurtdışından...Yine romantik, nostaljik ve vintage havasında....Kaideler ve camları aldıktan sonra içine istediğiniz görüntüyü koyabilirsiniz....Ben camların altına bir tür geleneksel Japon kağıdı olan Chiyogami kağıdından parçalar keserek de koyuyorum...Chiyogami nedir için şuraya (maalesef İngilizce), ve Chiyogami örnekleri için şuraya bakabilirsiniz....Yarın da Chiyogamili örnekler koyarım...Dilerseniz sevdiklerinizin fotograflarini jpg formatinda gönderebilir, bu şekilde bir yüzük ya da kolyenin içinde taşıyabilirsiniz!





Özellikle masum bakışlı kızlı olanı çok seviyorum ben..... Zeugmadaki Çingene Kızı (merak edenler için şurdan bakabilirsiniz) gibi, sanki bakışları insanı takip ediyor gibi diil mi?

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Alem kadınsın kız ne demek her zaman utandırma beni hayatım. Chiyogami'yi bilen bir Türk blogger gördüm ya ölsem de gam yemem. Bu arada aynı koleksiyonu yapıyoruz haberin olsun .) Ayrıca free scrap diye aratarak farklı örneklerde bulabilirsin canım. Öpüyorum kocaman. Not: Azıcış şablon gelişmiş ayarlardan fontu büyülsten süper olacak, mac bookdan bişi okunmuyor canım mucxx

VeryMe dedi ki...

O Şablonda ne güzel şeyler varimiş Edicim, oyna oyna pek eğlendim... Şimdilik gördüğün gibi bişiler yaptım nasılllll???:))))Kokeshi mi topluyosun yoksa?

Stil Direktoru dedi ki...

Oh yarasın kuzum, kokeshi yaptım zaten kolye balım, sp'na ekledim geçen gece cabachon vs balım mucxx

VeryMe dedi ki...

hemen bakiciiimmm neler yapmışsın....eyvah cabochonda hiç şnasımız yok o zaman!Sen şimdi döktürürsün...ama bakması bile keyif di mi?:)