Geçen haftadaki sayfa görünümleri

22 Şubat 2011 Salı

Gülümseyin! Mutluluk verici bişeye bakıyorsunuz!


Size de olur mu? Ben bazen böyle minicik- başkalarınca önemsiz şeylere bakarken kendimden geçerim....

her detayı, her rengi, her tonu beynime işlemeye çalışırım....

İşte bu cabochonlar da öyle...Bunları gördüğümde "ah ne kadar nostaljikk ne kadarrrr romantikkkk" diyip durdum bütün gün..

Ve sonunda elime geçtiklerinde sevip şımarttım kendilerini....:)))

Aynısından bir çift de haftada en az 1 gün benim kulaklarımı şımartıyor....Şımartılmak isteyen parmak kaldırsın :)

2 yorum:

Cemre dedi ki...

Bennn!!Beeeennnn!!! parmağımı kaldırıyorum görüyor musun??? bunlar harika, klasik, şık biraz da nostaljik..bende istiyorum bunlardan :)

VeryMe dedi ki...

tamam Cemrecim emrin olur ne demek:))))))))))))))