Geçen haftadaki sayfa görünümleri

25 Şubat 2011 Cuma

Korseli T-shirtüm

Merhaba merhaba
Yaşasın bugün Cumaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Neşe doluyor insan

Şiir konusunda pek başarılı diyilim kusura bakmayın artık....

Efenim şu yanda görmüş olduğunuz t-shirt benim zihni sinir procelerimden biri...Tasarım-fikir ben, dikim Aysel (annem olur) her zamanki gibi...

Benim bi tane Minik Annem var, adı Aysel.... ben bööle bi yerlerden bi proje bulurum, ilham gelir bişiler tasarlarım-uydururum, soora gider koşa koşa malzemeleri alırım soora da annemin önüne malzemeleri döker annecim bak yeni bi procem var diye başlarım annatmaya...Annem de yazık dinler, tamam yapalım der, oturur diker-keser-biçer-örer  ne istiyosam...Yazık ona:)) Eskiden "olmaz yavrum bak, güzel olmaz ööle" filan derdi ama yıllar içinde baktı ki benim proceler cidden güzel oluyo, şimdi hiç itiraz etmiyo sağolsun:)))

Bu t-shirtün ilhamı hepinizin tanıdığını tahmin ettiğim Deniz Berdan'ın 2D Pin-up Elbiselerinden geldi....Deniz Hanım son zamanlarda katıldığı tüm davetlerde kendi tasarımı bu elbiseleri giyiyor, mutlaka görmüşsünüzdür...Deniz Berdan'ın DB Junk adında modaya daha çok tasarım-yaratıcılık açısından bakan bloğu için şuraya lütfen.....

Ben oldum olası, korseleri, korsemsi giysileri ve korse figürünü çok severim..Deniz Hanım'ın elbiseleri böyle bir korseli t-shirt yapma ilhamı verdi bana...t-shirt penyesi güzel bir tunik-tshirt...Korseyi damask desenli "dak" diye satılan döşemelik kumaştan kestim...Kenarları kaçmasın diye annem altına ütüyle yapışkan elyaf yapıştırdı. Göğüs kısmını süslemek için incecik dantel geçirdi. . Fuşya rengi kurdele,  "fay kurdele" denen kendinden çizgili gibi duran kalın kurdelelerden..Kurdelelerin geçtiği metalleri ise düğmeciden aldım, çok da ucuz!...Kurdele metal halkalardan kaymasın diye halkaların çevresinde el dikişiyle sabitledim. Ve işte ortaya bu şirin t-shirt çıktı.... Yapımı soonnn derece basit! Çevrenizde dikiş dikebilen birileri yoksa bile nazınızın geçtiği bir terziye götürüp önceden kestiğiniz korseyi 2 dakikada herhangi bir t-shirte diktirebilirsiniz....Yapan olursa görmek isterim şekerler!


Korsenin t-shirte oranı hakkında bir fikir olsun diye bir de uzaktan foto koyalım....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

oh çok şanslısın ayselinden dolayı. tshirtler çok şirin olmuş bu arada.

Stil Direktoru dedi ki...

güzel günlerde olsun canım bacılar günün kutlu olsun .) mucxx

VeryMe dedi ki...

sJ, çok teşekkürler...Aslında bu maharetleri öğrensem Ayselden kendim yapsam daha iyi olacak ama:))

Edikuşum saolasın canım....ancak geri dönebiliyorum, soriii

Stil Direktoru dedi ki...

hadi o zaman .)