Geçen haftadaki sayfa görünümleri

21 Şubat 2011 Pazartesi

Atölyeden Taze Çıktı!

Efenim şu aşağıda görmüş olduğunuz bebeleri haftasonu resmen iki arada bir derede yaptım...iki çorba karıştırdım 2 boncuk taktım, 2 ortalık topladım 1 cabochon yapıştırdım...haa bu arada bizim evden haftasonu 20 kişi geçti...Yani hesap edin ne kadar azimliyim....Takı yapmak beynimi dinlendiriyor, o yüzden gece 3e kadar otursam da sabah dinlenmiş uyanıyorum çünkü beynim rahatlamış yatıyorum....

Bu gülkurusu kolye sanırım bugüne kadar yaptığım en güzel kolye oldu...bakmaya doyamıyorum...o nası güzel bi renk, nası güzel bi kombinasyon Yareppim! Ben yaptım diye demiyorum ama gerçekten çok güzel diil mi? Bu arada tüm cabochonları yurtdışından getirtiyorum....Son deliliğim bu....Amerika'dan, Çin'den, Hong Kong'dan, Japonya'dan.....Deli gibi malzeme arıyorum....Siparişim yola çıkana kadar heyecandan yerimde duramıyorum, yola çıktıklarında da bu sefer ay bugün gelir mi, hadi gelsin artık diye kurtlanıyorum. Siparişimin geldiği gün dünyalar benim oluyor..Malzemelerimle aşk yaşıyorum....

Evde takılarımı yaparken tüm bir odaya yayılıyorum....Halının üstü, masalar, raflar....heryer takı malzemesiyle doluyor...Öyle ki odada ayağını basacak yer bulamıyor içeri girenler..yani kocam! Diyor ki: "senin HOBİN, benim FOBİM!".....En kötü fobi böyle olsun napalım!

Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmazsa buyrun o zaman manzaraya:




4 yorum:

modafobik dedi ki...

Harbi çok güzel ya.. :)

Cemre dedi ki...

süper olmuşlar canım, ellerine emeğine sağlık... en kısa zamanda siparişimi vereceğim sana :) bu arada bende bekliyorum mutfağıma :))

Stil Direktoru dedi ki...

Kuşum sınıf atladın aştın kendini haa sen bana bir mail at sana el vereyim ciğerim eski kankimizi tanıtalım yani anımsat bana ok mucxx

VeryMe dedi ki...

Modafobik, çoook teşekkürler, koltuklarım kabardı bi havalara girdim yorumunu okuyunca yaw:)

Kuzencim takibindeyim sessizce:)

Edicim, senin fikrin çok önemli benim için biliyosun, beğenmene o kadar sevindim ki.....Yettim geliyom!