Geçen haftadaki sayfa görünümleri

30 Eylül 2011 Cuma

Taşlı zincirli Rock-chic bileklik!

Merhaba!
Çok güzel bir hobi bloğu keşfettim: I Spy DIY... Ve internette gezerken birkaç gün üst üste gördüğüm ve bayıldığım ŞU bilekliğin nasıl yapıldığını görünce hemen gidip malzemeleri aldım...Yapılması -doğru malzemeyi seçerseniz- çok kolay...Ben maalesef aynı zincirin iki rengini bulamadım...Aynı tip zincirin farklı boylarını aldım o yüzden.....Ve de ilk seferde en ince swarovski taşlardan almıştım, onun arasından ip geçmedi, yani yaparsanız biraz büyükçe olan taş sıralarından almalısınız.Yapılışı blogda çok güzel anlatıldığı için tekrar anlatmıyorum...Zamanım yok ya da ben yapamam ama çok sevdim diyenler I SPY DIY sitesinin sahibi bu bilekliklerden hediye edecek, siz de yarışmaya katılabilirsiniz...Belki de sıra sizde!

İşte bu örnek:
 Bu da benim yaptığım:





Beğendiniz mi?

2 yorum:

Cemre dedi ki...

beğenmedim BAYILDIM!!!
siparişimi sana vermek istiyorum
en acilinden en geç 13 ekimde elimde olacak şekilde bekliyorum very me (çok ciddiyim fiyat konusunda anlaşırız :))

VeryMe dedi ki...

ooo kuzen çok hızlısın, tımam yaaaaa sipariş listesi kabarık ama seni kuzen kontenjanından en üste yazarım:)